DOPRAVA A REKLAMACE
Doprava
Veškeré zboží, které je na skladě, je expedováno druhý až sedmý pracovní den po obdržení objednávky, v případě osobního odběru bude zboží připraveno během tří pracovních dnů a zákazník bude o možném odběru informován e-mailem.
V případě objednávek ze zahraničí může vzhledem na nutnost určení poštovného
a celní odbavení zásilek dojít k prodloužení expediční lhůty o další dva až tři dny.
Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě,
že zboží není momentálně na skladě, nebo se vyskytnou jiné nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník informován e-mailem, nebo telefonicky.
Pokud část objednaného zboží buď není momentálně skladem, nebo je nutné jeho objednání od výrobce, celou objednávku pozastavíme a zákazníka informujeme o přibližném možném termínu vyřízení celé objednávky. Zákazník nás na základě této informace může požádat o zaslání té části zboží, která je skladem, v rámci lhůty stanovené obchodními podmínkami a zbytku, jakmile bude k dispozici. V tomto případě však zákazník hradí poštovné za obě zásilky.Platební podmínky a popis jednotlivých druhů plateb je specifikován níže:
Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich ceny v České republice:
Česká pošta – balík na poštu 99,- Kč
Česká pošta – balík do ruky 99,- Kč
Osobní odběr v prodejně (Kumburský Újezd č. 47) 0,- Kč
Přehled možných způsobů platby a jejich ceny:
Dobírkou 140,- Kč
Při výběru této platby uhradíte částku v hotovosti při převzetí zásilky od České pošty.
Převodem z účtu 0,- Kč
Při zvolení této platby vyčkejte na zálohovou fakturu, kterou obdržíte na vámi uvedený e-mail. Prodávající je oprávněn odeslat zboží až po připsání částky kupní ceny včetně nákladů dopravy na jeho účet. Při této variantě kupující neplatí doběrečné.
Na prodejně 0,- Kč
V hotovosti nebo kartou.
Ke každé zásilce je přiložen dodací list. Uvedené ceny zboží v internetovém obchodě jsou uvedeny včetně 21% DPH.
Reklamace
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně.
Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
Armpex.cz
Zdeněk Kalvoda
Kumburský Újezd 47
509 01 Nová Paka
Mobil: + 420 776 669 099
E-mail: armpex@armpex.cz
Oznámení o závadách musí obsahovat:
-
jméno kupujícího
-
adresu
-
e-mail
-
číslo (datum) objednávky
-
podrobný popis závady (jak se závada projevuje, jaký má dopad na použitelnost zboží)
-
popis, jak závada vznikla
-
návrh řešení reklamace (výměna, oprava, vrácení peněz, jiné řešení)
-
číslo účtu v případě vrácení peněz
Do tří pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách podle tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit.
Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží. (kopie faktury)
V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací či způsobené běžným opotřebením. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci
V souladu s ustanovením § 1829 zákona č.89/2012 umožníme kupujícímu během 14 dnů od obdržení zboží toto bez udání důvodu vrátit - zboží však musí být odesláno na adresu odesílatele v původním obalu, kompletní, nepoškozené. Zboží nelze vracet na dobírku.
V případě, že se zákazník rozhodne zboží zaslat k výměně (např. špatně zvolená velikost zboží), hradí poštovné zásilky k nám a poštovné zásilky s vyměněným zbožím. V případě neoprávněné reklamace hradí veškeré náklady na poštovné zákazník. Pokud se zákazník rozhodne zboží vrátit bez udání důvodu, hradí náklady na poštovné spojené se zasláním.
Pokud zákazník obdržel nesprávné zboží a vrací jej k výměně, poštovné zásilky s vyměněným zbožím hradí www.armpex.cz
UPOZORNĚNÍ: Vrácené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku!
Armpex.cz si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku!